10 Şubat 2019 Pazar

BU BİR BAŞLANGIÇ

   Merhaba :)

   İlk blog yazımla karşınızdayım. Bloguma hoşgeldiniz.
   Bu yeni serüvenime, sizlere kendimden, yazılarımda nelerden bahsedeceğimden ve  bunu neden yaptığımdan bahsederek başlamak istiyorum.

 Öncelikle, bendeniz Merve. Henüz 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Bu zamana kadar genel hatlarıyla eğitim sürecinin pek dışına çıkamamış bir yaşam tarzım var. Liseye başladığım yıllardan beri okumaya ve yazmaya karşı artan bir ilgim var. Kurallar belirlemekten ve onlara uymaya çalışmaktan yıllardır vazgeçemedim. Liseye başladığım yılda(2012) belirlediğim ve bu zamana gelmeyi başarmış tek kuralım var; günde 25 sayfa kitap okumak. Bu zamana kadarki bilgi birikimimde ne kadar önemi olduğunu açıklayabilmem mümkün bile değil. 

  Her zaman arkamda bir şeyler bırakmak istemişimdir. Söz uçar yazı kalır diyerek yaşamışımdır. Dinlediğim bir şarkıyı eğer çok beğenirsem hemen defterime tüm sözlerini not etmişimdir. Belki ileride bakıp ben bunları dinlerdim demek için belki gelecek nesillerle yapacağım sohbetlere kanıt oluşturmak için biraz da. 

   Bu serüvene başlamaya karar verişim de tüm bunları birleştirmek için aslında. Hem okuyayım, hem yazayım, hem de arkamda bir şeyler bırakayım. Seve seve, sadece içinden geldiği için kitap okuyan kaç kişi kaldık ki şunun şurasında? 

   E iyi, güzel de! Ne yazacağım peki?

   Günde 25 sayfa 25 sayfa diye diye bitirdiğim kitaplar hakkında yazacağım arkadaşlar. Kitapları altını çizerek okuyanlardanımdır. Altı çizili cümlelerden, bir kitabın doğurabileceği hissiyatlardan, okurken benim yaşadıklarımdan bahsedeceğim. Hem belki biriniz bu kitabı okumak istiyordur sayemde fikir sahibi olabilir diye; hem belki biriniz bu kitabı hiç duymamıştır sayemde duymuş olur da okumak isteyebilir diye; hem de belki de biriniz bu kitabı okumuştur da üzerine konuşabiliriz diye. 

   En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın..

11 yorum:

  1. Hem de adı böylesi güzel, sayfa açılınca böyle bir yazar ve kiytap çıkan sayfanın ilk izleyicisi olmak.
    Gururluyum :)
    <3

    YanıtlaSil
  2. oleeeey ne güzel bir başlangıç. aramıza hoşgeldiin. ütopya ve austen da iki sağlam kitap. çok iyi başlangıç yaniiii :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederimm. Hoşbuldumm. sadevederin.blogspot.com sizin blogunuz değil mi? Hemen izlemeye alıyorum :) Blogunuzda yer verdiğiniz kitaplar da çok iyi bir çoğu okuma listemde olduğu için gördüğüme çok heyecanlandım. Başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey dur sana arkadaş da getirceeeem yakındaaa :)

      Sil
  4. https://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com/2018/03/blogger-direnisi-guncel-kalabilen-kitap.html

    bak burda daa bütün kitap blogları var neredeysee. sen de linkini bırak bi de istediğin kitap bloguna da gidebilirsin yaniii :)

    YanıtlaSil
  5. blogunun saatini de düzeltseneee :) ayarlar saatler istanbul gmt 2 hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiniz blog dünyasına sizin gibi yeniyim bende.Saģlam bonservisleriniz var😊 Eğitim hayatınızda başarılar dilerim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de başarılar dilerim.

      Sil